ماجرای آتش سوزی ایستگاه اتوبوس در اراک توسط یک بی خانمان

فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: فردی که برای فرار از سرما به طور ناخواسته باعث آتش سوزی ایستگاه اتوبوس شده بود دستگیر شد.

خبرگزاری تسنیم از اراک، جمعه شب آتش سوزی در خیابان خرم نرسیده به تقاطع قدوسی (میدان گلهای سابق) به وقوع پیوست و دود غلیظی از آن بلند شده بود که این موضوع مورد توجه برخی رسانه ها در استان مرکزی قرار گرفت.

هرچند بعد از دقایقی کوتاه با حضور نیروهای امدادی آتش خاموش شد، اما پیگیری خبرنگار تسنیم از مسئولان انتظامی مشخص کرد یک بی خانمان برای رفع سرما با بی احتیاطی اقدام به ایجاد آتش کرده بود که این امر سبب شعله ور شدن ایستگاه اتوبوس شده بود.

بی احتیاطی برای فرار از سرما منجر به شعله ور شدن ایستگاه اتوبوس شد

فرمانده انتظامی شهرستان اراک در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به انتشار اخبار درباره آتش گرفتن یکی از ایستگاه های اتوبوس در اراک اظهار کرد: فردی که برای فرار از سرما به طور ناخواسته باعث آتش سوزی ایستگاه اتوبوس شده بود دستگیر شد.

سرهنگ علیرضا معیریان افزود: شامگاه جمعه یکی از شهروندان در ایستگاه اتوبوس خیابان شهید شیرودی سه راهی قدوسی، به انگیزه سردی هوا و نبود جا و مکان اقدام به روشن کردن آتش می کند که ایستگاه ناخواسته شعله ور می شود.

وی خاطر نشان کرد: سریعاً عوامل انتظامی کلانتری 12 رضوی در محل حاضر و فرد مورد نظر دستگیر و به کلانتری منتقل و آتش نیز توسط عوامل آتش نشانی مهار شد.

انتهای پیام/711/

نظرات

captcha